Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :

“Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan ) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis ) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam.” (Riwayat At-Tabrani)




Khamis, 15 Januari 2015

AKU YANG DULU BUKANLAH YANG SEKARANG...

Bismillah...

sedang aku kebosanan hari tu.. ada lah aku belek2 tengok gambar2 lama dalam fb aku tu...
pastu aku terjumpa lah gambar aku klw xsalah tahun 2004..

perghh bukan main slim lagi aku masa tu heheh2...
sekarang 2015.. byk betul beza beb..

Alhamdulillah atas segala rezeki...

So aku kat bawah ni aku lampirkan utk tatapan korang.. cewahh hihi2..

2015 vs 2004

 
 Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita,
Sekarang aku bahagia

Cita-citaku menjadi orang kaya
Dulu ku susah sekarang Alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang Maha Kuasa
Memberi jalan untukmu semua..
Memberi jalan untukmu semua..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Blog hartanah ini.
Kami menghargai komen anda!