Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :

“Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan ) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis ) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam.” (Riwayat At-Tabrani)




Jumaat, 10 April 2015

KINI SAMPAI WAKTU AKU TERBANG LEBIH TINGGI!

[ SEBAHAGIAN DARI SEJARAH KEHIDUPAN ]

Assalamua'laikum...

Alhamdulillah.. Syukur pada 1 April 2015 saya telah menghantar notis 1bulan, peletakan jawatan dari perkhidmatan di Jab. Penilaian dan Perkhidmatan Harta, Kementerian Kewangan Malaysia..

Mohon doa kalian agar penghijrahan kerjaya saya membawa kebaikan, kejayaan, kebahgiaan di dunia dan akhirat..

Mohon doakan kesihatan yg baik.. usia yg panjang dan barokah..

Mohon tunjuk ajar dan nasihat kawan2 agar ianya menjadi kekuatan utk saya terus survive dan mencapai kejayaan..

insyaallah..

Jazakumullahu khairan kathira
"Semoga Allah memberi/menambah kebaikan kepada anda semua" atas tunjuk ajar, perkongsian ilmu dan banyak lagi jasa2 anda semua pada saya..

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” (Surah Ar-Rad:11)

[ Jom tukar energi dalaman!! MINDSHIFT - Luar Biasa!! TONTON SINI!! ]

SELAMAT TINGGAL.. JUMPA LAGI DILAIN MASA!!

Salam kejayaan dunia akhirat...
Salam 1 GST! (Gue Sudah Tukar)

Yg benar,
MKNK ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Blog hartanah ini.
Kami menghargai komen anda!