Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :

“Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan ) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis ) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam.” (Riwayat At-Tabrani)




Isnin, 5 Disember 2016

Buku : MEMBELI RUMAH SEMUDAH ABC

Alhamdulillah dan TAHNIAH kepada Dr. Mona Isa & Tn. Hamizi Hamdan di atas kejayaan menerbitkan buku : MEMBELI RUMAH SEMUDAH ABC


Saya telah membaca keseluruhan buku ini dan komen saya ia amat PADAT, MANTAP & WOW! 

Naskah hasil gabungan mantap Ahli akademik pakar bersama ahli industri yang berpengalaman dan praktis didalam industri.. menghasilkan 1 buku yang amat.. amat.. amat.. DISARANKAN kepada PEMBELI rumah, EJEN Hartanah etc!


Buku yang lengkap dan komprehensif yang menerangkan dengan baik dan ilmu yang disampaikan telah di"Ringan"kan agar pembaca biasa "Lay man" dapat menerima ilmu dan masej dengan berkesan!

Yang paling utama ialah kandungan buku diterangkan dengan santai dan padat dari 1 bab ke 1 bab bersama-sama dengan FORMULA2 dan SUMBER @ PUNCA KUASA yakni AKTA2 yang Berkait! Ini antara bonus yang jarang2 ada didalam buku biasa di pasaran!

Setinggi2 Tahniah..

☆☆☆☆☆
Khairulnawawi (PEA1352)
Bach. (Hons) Estate Management, UiTM
Senior Real Estate Negotiator
Reapfield Properties Subang Jaya
0125414096








2 ulasan:

Azwan berkata...

Menarik ni. Kalau bahasanya mudah dan tak terlampau teknikal, sesuailah untuk orang macam saya. Yang baru belajar A,B,C dalam hartanah.

KhairulNawawi berkata...

yup benar tu.. semoga bermanfaat ya!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Blog hartanah ini.
Kami menghargai komen anda!