Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :

“Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan ) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis ) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam.” (Riwayat At-Tabrani)




Monday, December 19, 2016

Pelajari teknik membeli hartanah dengan modal minima dan seawal usia muda!

DAPATKAN EBOOK INI SEKARANG, KLIK SINI!! 

6 Sebab utama kenapa anda wajib melabur dalam pelaburan hartanah yang ramai orang tak tahu.

1. Betul ke boleh beli rumah tanpa letak sebarang downpayment?

2. 3 cara berkesan yang anda boleh gunakan untuk buat pelaburan hartanah secara zero-downpayment

3. Faktor penting menentukan lokasi terbaik untuk beli rumah pertama anda

4. Bagaimana nak runding harga dengan pemilik rumah untuk dapat lebih banyak diskaun?

5. Bagaimana nak dapatkan diskaun dari pihak pemaju?


6. Kisah bagaimana 16 pelabur hartanah beli 100 biji rumah dengan modal yang minima


Temubual 3 - Khairulnawawi - Perunding Hartanah Berdaftar

Bagaimana saya masuk dalam dunia perunding hartanah dan mula membeli rumah pertama pada usia 23 tahun.

DAPATKAN EBOOK INI SEKARANG, KLIK SINI!! 
.
.
Ketahui rahsia bagaimana 16 pakar pelaburan hartanah ini berjaya membeli rumah dengan modal yang minima dan jimat berpuluh ribu ringgit!

Semuanya terbongkar dalam ebook "Takde Duit, Boleh Beli Rumah Ke?"

Siapakah 16 pelabur hartanah yang anda dapat belajar daripada pengalaman mereka dalam ebook ini?
.
.
Temubual 1 - Adrian Un, CEO Skybridge International
Bagaimana saya membeli hartanah seawal usia 19 tahun, dan apakah proses-proses dari awal sampai dapat kunci dan penyewa?


Temubual 2 - Gavin Liew - The Makeover Guys
Usia 30 tahun ke atas? Belajar bagaimana pengalaman saya membeli rumah pertama untuk pelaburan pada usia 30 tahun, dan bagaimana anda boleh lakukan perkara yang sama.

Temubual 4 - Jimmy Haryzul - Pakar Pelaburan Hartanah dan Sublet
Tak ada istilah terlewat untuk melabur dalam hartanah. Belajar daripada pengalaman saya beli rumah pada usia 27 tahun.

Temubual 5 - Azlan Majid, Perunding Hartanah Berdaftar
Pada tahun 2007 (ketika saya berusia 27 tahun), saya beli rumah pertama untuk pelaburan dan berjaya jimatkan RM26,500. Bagaimana saya buat?

Temubual 6 - Ariff Shah.
Berhenti bagi banyak alasan dan belajar daripada pengalaman membeli rumah pelaburan pertama pada usia 25 tahun.


Temubual 7 - Faizul Ridzuan.
Bagaimana saya membeli rumah pertama pada tahun 2005, dan berjaya beli 23 hartanah sebelum usia 30 tahun?

Temubual 8 - Zaidi.
Pengalaman yang jarang saya kongsikan iaitu bagaimana membeli hartanah pada usia 23 tahun. Serta perkara-perkara mustahak yang perlu anda lakukan sebelum beli rumah yang pertama.


Temubual 9 - Khairul Ezuwan.
Bagaimana saya mencari jalan untuk beli rumah pertama pada usia 23 tahun di Shah Alam, dan dapat diskaun sebanyak RM30,000.


Temubual 10 - Meor Zaidee a.k.a Abang Ensem
Pada tahun 1998, saya membuat keputusan untuk membeli rumah pelaburan yang pertama. Bagaimana saya bermula? Apa yang saya lakukan?


Temubual 11 - Shafie Bustan.
2008 iaitu pada usia 24 tahun, saya mulakan kerjaya sebagai pelabur hartanah dengan membeli rumah pertama. Apakah pengalaman pahit manis yang saya lalui?

Temubual 12 - Dr Azizul Azli
Pengalaman pelik saya beli hartanah pertama pada usia 25 tahun secara tak sengaja.

Temubual 13 - Harith Faisal
Saya mula beli hartanah pertama masa berumur 24 tahun pada tahun lepas (2015). Rumah yang saya beli adalah jenis kos rendah (low cost) secara sub-sale kat kawasan Semenyih.

Temubual 14 - Mior Hafis
Beli hartanah masa berumur 27 tahun, pada tahun 2012 (sebelum saya berhenti kerja). Masa ni beli rumah cepat-cepat sebab masih ada payslip, jadi senang nak buat permohonan loan.

Temubual 15 - Amir Syahir
Sebab utama saya pilih hartanah di Seksyen 17, Shah Alam; sebab harganya bawah market value (BMV) dan berada dekat lokasi yang strategik untuk tujuan pelaburan.

Temubual 16 - Ahyat Ishak
Saya pilih untuk beli hartanah pertama kat kawasan pangsapuri PKNS Seksyen 7, Shah Alam melalui pasaran lelong.



===========
TESTIMONI
===========

"Selepas baca ebook ini, tak sangka saya booking lagi 1 rumah..
Tengah tak ada duit pun boleh booking rumah baru sebuah" - Taqiyuddin Rodzi
.
.
"Sebelum membaca ebook ini, saya rasakan pelaburan hartanah sangat sukar..
.. dan mustahil untuk saya yang bergaji RM2,500 sebulan.
Alhamdulillah. Segalanya tidak mustahil, yang penting ada ilmu.
Untuk dapatkan ilmu itu dengan membeli dan membaca ebook ini sangat berbaloi.
Saya dalam usaha untuk dapatkan rumah pertama dengan menggunakan markup loan.. Terima kasih! - Mohd Nasri Ishak
.
.
"Pada mulanya, saya langsung tidak terfikir untuk mula membeli rumah di usia muda..
..berikutan harga rumah yang tinggi melambung.
Setelah membaca ebook ini, siapa sangka saya mampu membeli rumah pertama tanpa modal! - M. Afif


Dapatkan Ebook terbaru GilaHartanah berjudul 'Takde Duit, Boleh Beli Rumah ke?' ini sekarang! Melalui link : 

https://gilahartanah.onpay.my/order/form/ebookgh01/mknk

https://gilahartanah.onpay.my/order/form/ebookgh01/mknk

https://gilahartanah.onpay.my/order/form/ebookgh01/mknk

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana mengunjungi Blog hartanah ini.
Kami menghargai komen anda!