Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :

“Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan ) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis ) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam.” (Riwayat At-Tabrani)




Sunday, January 17, 2016

Sijil Simpanan Premium (SSP BSN) dan Pembiayaan Sandaran-i BSN AFLAH SSP

Assalamua'laikum.. ok saya terfikir strategi untuk membuat pelaburan SSP BSN dengan "Laverage" OPM juga.. mohon komen anda untuk penambah baikan..

[ Pembiayaan Sandaran-i BSN AFLAH SSP ]

Anda boleh layari website BSN untuk mendapatkan maklumat lanjut.. ini adalah option pilihan bagi low risk investment.. Klik sini => mybsn.com.my

Oh ya.. LIKE n SHARE supaya ramai lagi yg dapat manfaat.. daripada join skim sontot yg meninggalkan kesan parut pedih!
.
.
Anda boleh hybrid investment ini dengan mana2 instrumen pelaburan sedia ada.. sama ada dari hartanah ka atau dari ASB ka dan lain2..

Langkah 1 : Sediakan sejumlah amaun modal.. katakan lah dari keuntungan hartanah / dividen ASB / perniagaan. Katakan RM20,000

Langkah 2 : Beli sijil simpanan premium BSN @ RM20,000.

Langkah 3 : Cagarkan untuk mendapatkan sehingga 95% daripada nilai Sijil Simpanan Premium. Tempoh pembiayaan 3 - 10 tahun dengan kadar keuntungan 3.50%. Ansuran nya lebih kurang RM372.08



ok dekat sini kita dah ada 
1. Sijil Simpanan Premium BSN rm20,000 yang mana berpeluang mendapat perkongsian keuntungan dan peluang cabutan bertuah


2. Tunai dari Pembiayaan RM19,000

Gunakan tunai ini sama ada,
1. membeli lagi Sijil Simpanan Premium BSN
2. sediakan utk servis ansuran pembiayaan ASB Loan
3. Membayar lumpsum PTPTN atau Bad Debt lain dan lain2 yg mendatangkan manfaat kepada kesihatan kewangan anda

sekian... wallahua'lam

MKNK

p/s : hanya sesuai kepada anda yang ghetii uruskan duit.. klw xgheti urus nanti jadi mcm "Beruk dapat bunga"

4 comments:

Azwan said...

Menarik idea ni. Saya suka amaran "macam beruk dapat bunga tu". Kadang kadang memang duit selonggok depan mata kurang berjaya nak mengawal nafsu. Terima Kasih atas panduan.

KhairulNawawi said...

terima kasih atas komen tuan ^^

Marcia Retnawati said...

Halo,
Nama saya Marcia Retnawati dari Batan Miroto kota Semarang di Indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi nasihat kepada semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, sehingga banyak peminjam pinjaman di sini adalah semua penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda Wang anda, saya memohon pinjaman kira-kira 100 juta dari seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 6 juta tanpa mengambil pinjaman, mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, saya membayar hampir 6 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman,

Allah adalah kemuliaan, saya bertemu seorang sahabat yang baru saja memohon pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan apa pun, jadi dia memperkenalkan saya kepada Puan Alicia Radu, dan saya memohon 500 juta, saya rasa ini adalah jenaka dan Penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada menjadi miskin.

Jadi saya nasihat semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
Puan Alicia Radu, melalui e-mel: aliciaradu260@gmail.com

Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: Marciaretnawati450@gmail.com

Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Allah terus memberkati kita semua dan memberikan kita hidup dan kemakmuran

WAHYUNI ELVIN said...

Hello
 Setiap orang yang melihat ini di seluruh dunia, terdapat banyak penipu di laman web ini, saya mempunyai berita gembira untuk berkongsi. Sila sertai saya untuk berbahagia dan berterima kasih kepada syarikat pemberi pinjaman. Saya baru mendapat pinjaman daripada ELINA JOHNSON LOAN FIRM yang sah.
 Ini adalah bagaimana saya mendapat kenalan mereka. Saya melihat kesaksian Puan Nuliana Novi dari Indonesia dalam forum ini mengenai bagaimana dia mendapat pinjaman daripada mereka dan dia memberi mereka e-mel kepada semua orang "elinajohnson22@gmail.com" jadi saya segera menghantar e-mel kepada mereka dan mereka menjawab e-mel saya dengan jujur, Pada mulanya saya sangat takut kerana saya telah kehilangan wang saya begitu bodoh sebelum ini. Tetapi, saya terkejut bahawa kurang dari 3 jam selepas itu, pinjaman sebanyak RP 700,000,000, saya terpakai untuk benar-benar dipindahkan ke akaun saya.

Seluruh prosesnya adalah mudah. Dan pinjaman mendesak pada kadar 2% saya mendapat cepat Tidak ada bayaran. Tiada penjamin diperlukan daripada saya. Sehingga sekarang, saya masih sukar untuk mempercayai bahawa ia adalah benar. Saya fikir saya bermimpi apabila saya mendapat perhatian dari bank saya. Sekarang hatiku penuh dengan sukacita. Saran saya adalah mudah untuk semua orang mencari dorongan tulus untuk mendapatkan bilangan pinjaman yang sah untuk memulakan perniagaan atau membiayai projek untuk menghantar e-mel kepada mereka sekarang dan anda akan terkejut bagaimana saya terkejut. Saya ingin mengucapkan terima kasih terutama kepada Nuliana novi untuk menyediakan hubungan mereka di forum ini.

 Dan jika anda memanggil mereka dan mendapatkan pinjaman dari mereka dan itu bukan semuanya, mereka mempunyai tempoh ekspatri yang juga memberi nasihat kewangan tentang bagaimana anda pergi untuk melabur pinjaman anda untuk memastikan anda tidak pernah lagi miskin dalam hidup anda dan perkhidmatan ini Adalah percuma, sila menyebarkan berita baik supaya orang lain juga boleh mendapat manfaat. Terima kasih, e-mel mereka lagi ^elinajohnson22@gmail.com
^, Nama saya Wahyuni ​​Elvin Hubungi saya, di sini adalah e-mel saya wahyunielvin@gmail.com
 Nota: semua penipu meminta yuran pendaftaran, berhati-hati, segala-galanya adalah penipuan. Semoga Tuhan memberkati kalian semua
Terima kasih

Post a Comment

Terima kasih kerana mengunjungi Blog hartanah ini.
Kami menghargai komen anda!