Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :

“Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan ) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis ) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam.” (Riwayat At-Tabrani)




Ahad, 11 Oktober 2020

BMT FURNITURE SDN BHD

 Assalamua'laikum gaiss.. 


Alhamdulillah bulan 10 ni bisnes BMT FURNITURE kami telah beralih sepenuhnya kepada entiti BMT FURNITURE SDN BHD.. yg mana sebelum ni perniagaan perabot kami adalah berjalan menggunakan entiti Bintang Maju Trades Enterprise.

Dengan menggunakan "vehicle" sdn bhd ni insyaallah BMT FURNITURE akan bergerak lebih jauh lagi. 

Co sdn bhd ni akan diurus dengan bantuan akauntan, auditor dan ejen cukai bagi memenuhi keperluan undang-undang yang terpakai di Malaysia. 

Insyaallah bila company kita comply dengan undang-undang.. kita dapat membesar dengan lebih pantas..  kita akan cuba dapatkan financing yg lebih besar bagi tujuan pembelian stok, pembukaan gudang2 baru bagi meningkatkan kapasiti penyimpanan stok, pembelian mesin2 atau modal kerja.. juga kami akan membuat pembelian aset2 seperti hartanah dan saham

Semoga BMT FURNITURE SDN BHD dapat terus berkembang dan membukan peluang perkerjaan kepada ramai orang.

Doakan kami ya!














 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Blog hartanah ini.
Kami menghargai komen anda!